воскресенье, 23 апреля 2017 г.

Անտարբերությունը չարիք է . Շարադրություն

Անտարբերությունը չարիք է 
Շարադրություն

Անտարբերություն ամենավատ բաներից մեկը:Անտարբերություն ՝մի բան ,որը սպանում է մարդկանց:Շատ ժամանակ ավելի լավ է գոռալ,ճչալ,քան անտարբեր լինել:Քո անտարբերությամբ սպանում ես այն ամենը ինչ կատարվում է իմ ներաշխարհում :Եթե ուզում ես ,կարող ես հարվածել ,վիրավորել ,բայց գոնե անտարբեր մի՝ եղիր :Ինձ սպանելու համար դու շատ լավ միջոց ես ընտրել.
քո անտարբերությունը սպանում է ինձ:Անտարբեր հայացք , անմիտ լռություն :Քանզի ես քո աչքերի մեջ տեսնում եմ կարոտ,դու լռում ես բայց քո աչքերը ասելիք ունեն ...Այդ աչքերը ՜ ինչքան բան ունեն ասելու ,ինչքան ասելիք՜....Ասում են աչքերը սրտի հայելին է ,քո աչքերին նայելով մոռանում եմ աշխարհը :Լսիր սրտիդ , այլ ոչ թե սկզբունքներիդ  քանզի բոլորն ունեն սկզբունքներ ....:

Комментариев нет:

Отправить комментарий